torsdag 6 juli 2017

Uppdaterat sidan resurser

Sidan innehåller affiliatelänkar



Uppdaterat sidan resurser som ni hittar i högerspalten - klipper in innehållet som det ser ut idag.

- - - - - klipp






Här lägger jag upp de bästa redskapen jag känner till inom sparande, investeringar, finansiell frihet och att kunna sluta jobba.


BAG-OF-TRIX


Utvalda inlägg från den här bloggen











NÄTMÄKLARE



Använder Avanza för min aktieportfölj samt bolån. Tycker att det är den bästa plattformen för sparande i Sverige.











BÖCKER


Bloggaren Miljonär innan 30 har skrivit en bok - obligatorisk läsning!
- min recension här
- finns att köpa här  








Per H Börjessons bok "Så här kan alla svenskar bli miljonärer"
- finns att köpa här







SPARKALYLATOR


Bästa sparkalkylatorn jag stött på - in och räkna!








INFORMATION OM AKTIER



Börsdata - sajten med finansiell information från över 1.000 nordiska bolag. Screener, nyckeltal, strategier mm. Stort kostnadsfritt grundutbud.














Läs vidare - de tre populäraste inläggen
Missa inte heller utvalda inlägg under fliken Bag-of-Trix. Gillade du inläggen och vill läsa mer - gå då till Starta här.







- - - - - klipp klipp :P

3 kommentarer :

  1. Snyggt! 👌🏻

    /Aktieflickvännen

    SvaraRadera
  2. Mycket bra!

    Tänkte kolla då jag missat att du använder Superbolånet hos Avanza. Hur funkar det? Var det svårt att få en plats i detta? Verkar onekligen som en riktigt fördelaktig ränta :)

    //Kronan till miljonen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu måste man vara Private Banking kund och det var kö när jag ansökte. Tror det tog några månader till ett halvår eller något sånt. Sen är ansökningsprocessen inte lika som hos vanliga banker vilket gör att man behöver ta ett vanligt lån på annan bank till att börja med och man ska köpa nytt boende och sedan flyttar man lånet till Avanza när allt är klart.

      Radera